toodaay.


hejsan,

idag har varit hemma eller ja jag var på skolan och skrev matte nationella och jag kommer få IG, men de vore ju inte första gången satt ;p
sen åkte jag hem la mig på balkongen och sola sen somna jag i soffan sen åkte jag in på dansen och lärde mig alla danser i sista minuten som vanligt.. jag vart så sur på mig själv sen så fick Ebba och Janique ta skiten för att jag inte kunde göra min singeldans tack vare min jävla axel, men ja nu är den klar och tack mina änglar för att ni inte slog igäl mig! haha.
sen åkte jag hem planerade Alexandras presenter eftersom hon fyller år på fredag så då ska jag dig (:
och i helgen är de ju show! Dawes har ju vårshow nu, ni MÅSTE komma och kolla de kommer vara så jävla bra!!!
biljetter finns att köpa på CityShop!
Lördag, kl 13.00
Söndag, kl 13.00 och 19.00

KOM OCH KOLLA!!!
ja de var väl allt för i dag..

kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0