rubrik.


vad vill du att jag ska tro på? hur kan du förvänta dig att jag ska lita på dig bara så där när du ljuger gång på gång och säger en sak men gör en annan.
du verkar inte förstå att jag vill lita på dig och när jag faktiskt tror att jag kan göra det så gör du det igen, jag antar att hon är mycket viktigare än mig precis som de är för alla andra också, de är alltid en annan person som är viktigare än du själv, visst de låter ego men inte om man förstår situtionen.
du säger aldrig igen, sen går du bakom min rygg och gör de iaf, utan att ens ha mage att säga det.
men jag förstår om du hellre vill ha henne, de är lugnt.
jag får bita ihop och gå vidare.
min vinst och din förlust!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0