# 7


Day seven – Min garderob

jaha, så nu är vi framme vid min graderob..
ja de är ganske ful eller jätte ful och stökig och tråkig :)
jag har en Walk In Closet som är full med kläder och lite annat skit som inte från plats i mitt rum.
tyvärr så måste jag dela den med min syrra fast hon tar inte upp speciellt mycket av den, bara typ ett litet hörn av den, haha!
jag hade alla mina kläder i en slags byrå förut men allt fick en plats och de va så litet så jag vatt less och tillslut låg alla kläder nedanför den ist för i så mamma vart tokig och köpte en vit hylla eller vad ska man kalla det?
så nu har jag alla mina kläder i våran Walk In Closet, nu får de räcka jag vet ändå inte vad jag ska skriva mer :)


stökig och fin (y)


ja men typ såhär lever mina kläder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0