småglin!


okej, nu är de så här att jag är smått less på alla småbarn som tror att dom är störst bäst och vacrast! alltså man får tro de men om man är typ nio år är de fan sorgligt när dom beter sig så..
jag satt på bussen på väg hem också sitter det två små tjejer i ja typ åtta nio års åldern och så fort de klev på någon på bussen så vart de visk visk och skratta och kolla med en dömnande blick, och jag hatar sånt och dom försökte ju inte att dölja att dom viskade om någon speciell eller att dom hån skrattade åt dom, utan dom bara satt där och de klev på en som har något fel som har typ down syndrom och så sitter dom där och skrattar åt henne,  fyfan vad jag hatar sånt! när man är nio år ska man inte göra sånt, de är bara fel! jag ville bara sätta mig där och jag vet inte men typ slå till dom.
så nu har jag avreagerat mig och nu ska jag ligga och slöa i soffan sen göra middag åt familjen.. haha
och jag har inte kommit på en bra bekännelse än..



pussn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0