Skööööööön!


men tjaaaa!

haha jag vill bara tacka för dom skööööna kommentarerna jag har fått av två presonen jag inte vet vilka dom är, men tack!
nu sitter jag i soffan och väntar på att mamma ska komma hem och laga middag så jag och min kusse kan åka och åka lite skridskor, jag har fan inte åkt skridskor sen ja de vet jag inte ens. haha!
vi hade det sjukt kul på skolan idag, vi hade engelska och skulle prata om några noveller vi hade skrivit, så jag emma erika och janique gjorde de sen hade vi bara dö tid kvar, så vi gjorde sånna här berättelser där man skriver typ två tre rader sen så byter man och sen när man läser dom så är dom helt sjuka och roliga, jag skratta så jag fick kramp i magen. vi borde bli författare vi fyra alltså :D



det vart åtta papper med en massa underbara "berättelser"



vi gjorde sånna gubbar också, här har vi Lars-Orvar.



här har vi Drop The Base.



här har vi Justin Bieber.



och sist men inte minst Gertrud.

skriver mera sen, pussn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0