Sista lovdagen..


helluuuu!

ja ni idag har jag min sista lov dag..
buuhhuuu, jag vill ha mera lov!!!
fast de ska ändå bli kul att komma tillbaka till skolan och få träffa alla brudar :D har saknat dom som en toooook! sen får jag ju dansa igen, de är nog de som är bäst av alt!
idag har jag haft en slapp dag, vaknade av att en jävla traktor låter som jag vet inte vad utanför mitt fönster jag vaknade och var förbannad och ville bara förstöra traktorn, men tyvärr är jag inte så stark.. så jag klev upp satte på en film och de fick bli varma mackor, mumma (:
nu ska jag kolla klart på filmen och måla naglarna så dom är fina tills imorgon.
skriver senare, puussssnnn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0