sämst jag..



hej..

förlåt för att jag inte skrev igår, men jag var inte hemma och glömde helt bort bloggen..
ja men nu är jag hemma och kom på bloggen så nu skriver jag den som skulle ha skrivits igår och sen skirver jag den idag senare :)
idag har jag inte gjort något alls, har bara legat i soffan och segat, jag och alexandra tog den längsta promenaden idag för att vi åt godis igår.. haha! sen när vi kom hem så han vi typ sätta oss sen va vi tvungen att gå på willys sen när vi är påväg hem så är den en liten stig som är i snön mellan två hus som vi går på och sen va typ bara steg nu så man va tvungen att gå i dom annars blev man snöig så gick alexandra framför mig och jag efter och höll i morrötterna och så höll jag på att rammla och hon ba synd att du inte gjorde de och så sa jag nu jävlar då sprang hon iväg och så skrek jag spring din rädda hare, din jävla kanin jävel och då sa alexandra vem är de som har morrötterna?! ;) haha ni kanske inte fattar våran humor men fyfan va jag skratta x) hahaahhaha!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0