Powernap!


powenap, finns de något bättre än de eller?
kom hem idag efter skolan runt fyra typ, sen så kommer mamma nån timma senare sen höll båda på att somna sen så kommer min lillasyster och väcker oss för hon vill ha middag, så vi åt middag och de blev lövbiff och pompa, mums!
efter middagen så la vi oss i soffan igen och sov nån timma och nu är vi vaken och vill lägga oss igen.. haha.
snacka om att man är trött efter skolan nu alltså, fyfan! men skolan va faktisk ganska okej vi gjorde inte så mycket idag så de va skööönt!
nu ska jag ta bort de fula nagelacket, vi får se om jag målar på nytt också ska jag nog poppa popcorn eftersom de är de ända jag får äta och jag är enormt sockersugen..
nummer åtta kommer senare ikv, puss så länge!


bild från när jag va på gotland i sommras, vill tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0