otränad..


yoo bitches!

idag var de skola som vanligt, vi kollade på nån sjuk film på franskan alltså den var brutal, de går inte att förklara den var helt sjuk, jag blev illamånende så jag gick därifrån, kommer fan va ärrad resten av mitt liv..
aja, vi hade idrott sen och vi fick dansa bugg, ja jag säger då att jag tror jag klarar mig ganska bra utan någon typ av styrdans, jag är sämst på det!
efter lunch hade vi dans i tre timmar, ja de känns och syns att man har haft lov, vi hade konidtion, styrka plus att vi dansa en as jobbigt jazzdans, jaa jag var helt slut. kommer ha världens träningsvärk imorgon, fyfan jag vill inte vakna imorn utan bara ligga kvar i sängen och inte röra mig!  men man har ju den dumma skolan, fast jag slutar tolv så de är ganska skönt! :D
skriver mera sen, pusssn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0