Lördag.


jaa idag är de lördag och jag har gjort lika mycket som ingenting alls :D
så sjukt skönt! eller ja jag har varit på affären med mamma, vi behövde lite friskluft båda två tror jag (:
just nu sitter jag i soffan och kollar på Scooby-Doo! haha nostalgi..
nu funderar jag på att ta mig en dusch och sen bara ligga och slöa i soffan, eller? man kanske ska göra något bra? nä va jobbigt jag har ju lov!! :D
justeee! jag fick reda på idag att jag börjar på tisdag och inte måndag, alla andra börjar på måndag men inte våran skola vi börjar på tisdag!! hahahah in your face ;) näärråå, men vi har de lite mera lyx än er och får en dag extra ledigt ;D haha men jag skiver mera sen.
pussn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0