Epilator..


haha fin rubrik jag har!
alexandra va nyss här och vi har epilerat benen, eller ja hon har gjort det jag har gjort lite..
de gick inte så bra förra gången de gjorde så ont så jag kunde inte göra klart :(
idag har jag världens träningsvärk sen igår.. fyfan kan inte gå mina vader dööör! sen hade vi dans idag också och då gjorde vi ännu mer så jag kommer inte kunna gå imorgon kommer typ bli sängliggande hela dagen ;p
ikv ska jag bara slappa kanske göra ännu ett försök med den där jävla epilatorn.. den är fan hemsk! men men vill man va fin får man lida pin eller vad man säger ;o
nu kom nyss mamma med riskakor åt mig, jag lever på riskakor efter som de är typ de ända jag får äta.. buhu!
ajaj, nu ska jag kolla på tv kommer säkert somna :D

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0