# 9


Day nine – Min favoritplats

okej, min favorit plats den blir ju inte alls svår :D
det börjar på S och slutar på UGAN och de blir STUGAN!!
de är min favorit plats på denna jord, jag älskar det stället, de har allt man vill ha, man slipper stan och allt man kan bara vara sig själv och leva livet.
man har alltid så roligt där alltså åh, de går inte att förklara med ord hur mycket jag trivs och älskar det där stället! jag skulle lätt flytta dit på heltid, ska göra de när jag blir gammal :)
om ni har ett eget sånt ställe så ta vara på det, jag gör de med min stuga eller de är farmor och farfars men jag kallar det för min stuga. jag älskar stället på alla möjliga vis!


det är ännu vackrare om man står nere vid sjön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0