# 8


Day eight – Mina rädslor

oj min rädslor, jag är ju fan rädd för allt!
alltså de är rädslor och inte fobier, jag är verkligen rädd för dom här sakerna!

¤ jag är extremt rädd för små kryp, alla små äckliga djur myggor allt!
¤ jag hatar att gå i mörker, får panik!
¤ jag är rädd för traktorer och sånna här lyftkranar, jag hatar att gå förbi dom, de känns som att dom ska ramla på mig och de kan bero på att jag nästan fått en skopa alltså en stoor grävskopa på mig..
¤ jag är höjdrädd, jag hatar att stå fler meter ovanför marken och kolla ner jag får panik! om jag ser på tv typ i en film så bara kicklas de i mna tår för att de är så högt. men jag älskar att klättra och göra sånna saker men när jag ska ner de är då de går åt helvete, men jag gör de!
¤ jag är rädd att förlora någon som står mig nära, de är de värsta som kan hända!

ja de va alla mina rädslor så nu vet ni vad ni INTE ska utsätta mig för, haha!

en fin bild på söttiger !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0