# 6


Day six – Min favoritfödelsedag

shiiit, det här var en svår..
alla är väl en favorit?
men den som är mest favvo favvo är nog min 16årsdag då jag var på liseberg hela dagen :)
jag var i småland hos mina kusiner, och så var vi där över min födelsadag så bestämde vi att vi skulle åka på liseberg den dagen :) vi hade hur kul som helst, en födelsedag jag aldrig glömmer!
den födelsedagen är min favvo favvo för att de är varje gång man får vara på liseberg när man fyller år, och den va ganska annorlunda om man jämför med alla andra. fast när man var liten och man fick tusen paket så var ju de ens favorit dag men nu när man är äldre och kanske minns dom flesta födelsedagarna så är min 16årsdag favoriten (:
ja jag vet inte riktigt vad mer jag ska skriva, men där har ni min favoritfödelsedag!


Kommentarer
Postat av: emmadenblonda

min bild? :') thihi, PUSS

2011-01-10 @ 16:40:45
URL: http://emmadenblonda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0