# 4

Day four – Mina syskon

syskon ska de nog inte vara utan syster, haha!

jaa jag har en syster en liiiiiiten syster alltså en lillasyster som heter Hanna och hon är 13 år..
hon går konstant mig på nerverna och hon ska göra allt för att göra mig förbannad! men jaa vad har man syskon till? Jag och min syrra delar rum.. jaa jag vet de är rena mardrömmen, men bor man i en trea så får man stå ut, vi leta efter större så vi slipper dela. Wiiiihoooooo!
jag älskar min syster mer än allt men ibland vill jag bara slänga ner henne från balkongen, jag tror hon lever på att göra mig förbannad för hon lyckas verkligen, vi har haft våra jätte bråk och då menar jag jätte bråk.
vi kan ha våra stunder då vi är som bästa vänner men dom kan gå över på två sekunder..
hon dansar också precis som mig, de här får räcka för idag :)



puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0