# 3

Day three – Min bästa vän

åh min bästa vän, jadu ni kan ju gissa vem de är?! ;) haha
de är ju såklart min alldeles egan Alexandra Jacobsson :D
vi har vatt vänner sendan vi gick i feman, då hon flyttade till ösd och började i min klass. vi fick väl kontakt direkt, vi gick 6an och 7an tsm sen när vi skulle börja 8an så flyttade hon tillbaka till skåne, vi tappade kontakten.. sen när vi skulle börja 9an så kom hon tillbaka och vi hittade varandra igen och nu är vi med varandra så ofta vi kan, vi kom ju nyss hem från sthlm :) vi har så otroligt många minnen tsm och jag är så glad som har henne som min allra bästa vän, jag älskar henne mer än allt! hon är min lilla ängel.


Kommentarer
Postat av: Älexxx

ÅÅÅHHH, bästis. ILOVEU! <3

2011-01-06 @ 21:07:39
URL: http://alexandrajacobs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0