2010.

jag har inget att göra så de fick bli en sån här nu, skriver mera sen idag!



- gjorde du något i år som du aldrig gjort förr? japp

- dog någon som stod dig nära? Inte så jätte nära men typ ja.

- vilka länder besökte du? Inget..

- är det något du saknar 2010 som du vill ha 2011? Oh yeess

- vilka datum från 2010 kommer du alltid att minnas? 23jan.

-största misstaget? Många...

- har du varit sjuk eller skadat dig? Japp, för mycket..

- bästa köpet? Jadu de va nog mycket

- vad spenderade du mest pengar på? Kläder, liseberg och dodis såklart!

- gjorde någonting dig riktigt glad? Jaaa, vad säger jag inte
 
- vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2010? Jätte många ju

- är du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Lite ledsnare tror jag?

- vad önskar du att du gjort mer? Inget tror jag

- vad önskar du att du att du gjort mindre? mycket

- hur tillbringade du din midsommarafton? I stugan tror jag?

- har du druckit alkohol i år? Jaaa...

- har du vart stupfull? Nån gång kanske..

- har du sett någon varit full? För många..

- blev du kär i år? Jaaa...

- favoritprogram i sommar? De är ju jätte många!

- bästa boken du läste i år? House of night

- största musikaliska upptäckten? Ingen aning

- något du önskade och fick? Jadu de va nog jag vet inte

- något du önskade dig men inte fick? mycketmycket

- finns det något som skulle gjort 2010 bättre? Ja de finns de alltid

- hur skulle du beskriva din stil 2010? Som ingen annan

- vad fick dig att må bra? Vännerna såklart

- vem saknade du? Nämner inga namn

- fått någon ny vän? Jaaa!!!!!!!
 
- årets besvikelse? Jaa de är många

- årets bästa? Yraaaaaan och göteborg

- årets tältning? Med klassen

- vad gjorde du på din födelsedag 2010? Va på liseberg

-sammanfatta 2010! Ett år jag sent kommer glömma...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0