# 14


Day fourteen - Fyra avtändande saker

okej då var det dags för näst sista dagen. fyra saker jag tycker är avtändande.
1. killar som har för mycket muskler och de ända dom tänker på är att träna. killar får ha muskler men inte för mycket för då så kan dom glömma mig.
2. killar som inte har något att säga, som bara är tyst så de blir cp-stämning.
3. en kille som inte kan hålla sin hygien och luktar äckligt.
4. killar som har ett för stort ego, dom får ha självförtroende men inte för mycket! då blir en tjej väldigt less.


Kommentarer
Postat av: Micke

#14



1. Jag har absolut inte för mycket muskler, knappt några vill börja träna.



2. Jag brukar oftast ha mycket att säga



3.Jag duschar varje dag och tvättar ansiktet med clearasil och andra akne medel.



4.Jag har bra självförtroende men inte alltför mycket.



#13

1. hoppa bungyjump skulle jag också vilja göra men jag är sjukt rädd för höjder..



2. Vill åka till finland och japan och åka bergochdalbanor frö där har jag sätt och hört att dom är bra :P.



3. Skulle också vilja vinna en stor summa pengar men jag tror nog att jag skulle ta med mig familjen.



4. skulle vilja flytta till LA!



5. Vill också hitta min kärlek i livet och gifta mig.



12#

1. Jag är alltid mig själv så det är inga problem.



2. Skulle aldrig tveka med att pussa dig :).



3. Jag har inga som helst problem med att hålla om en tjej.



4. Om jag ska veta hur jag ska få dig att le som måste jag träffa dig så jag får veta hur du är som person.



5. Jag har lätt för att fungera med nya personer som jag träffar.



6. Jag vill gärna att du ska kunna lita på mig om jag kan lita på dig :).



7. Du skulle alltid vara den enda tjejen för mig.



8. Jag gör gärna gulliga och snälla saker mot dig.



11#

1. Jag har aldrig kunnat dansa.. är jätte dålig på taktkänsla men jag tycker om att kolla på andra som dansar.



2. Jag vet inte riktigt vad jag ska svara på det här men jag skulle försöka så gott jag kan så du kan lita på mig.



3. haha det låter bra för jag har också lite halv kass humor skrattar ofta åt saker som andra inte tycker är kul.



4. Om du har dåligt självförtroende så får vi försöka göra det bättre :).



5. Jag vill ha en flickvän.



6. Jag har vart mörkrädd länge men det börjar gå över lite grann, men det beror också på vart jag är när det är mörkt.



7. Jag har varit kär 2 gånger i mitt liv.



8. Det är samma här utan musik så blir det mesta bara tråkigt.



9. Jag vill gärna hålla om dig.



10#

Jag vet inte om det finns några svar på något av det du skrev men de enda jag kan komma på är att alla saknar väl minnen ifrån förr :).



9#



1. Det ser ut som en trevlig liten stuga och jag skulle gärna vilja hälsa på :).



8#



1. Jag har ingenting emot småkryp eller myggor.



2. Jag hatar att gå i långa mörka korridårer eller uppe på vindsvåningar för det känns alltid som att det är någon/något som kommer komma fram.



3. Jag är inte rädd för traktorer eller lyftkranar, men om man har upplevt det som du har så är det inte så konstigt kan jag tänka mig.



4. Jag är sjukt höjdrädd som jag skrev förut, får också panik om jag kollar på någon film där dom klättrar på något högt tak eller bara går nära kanten vid ett stup.



5. Jag tror nog att alla är rädd för att förlora någon som står dom nära och jag är en av dom.



Nu har jag nog inget mer att skriva för jag kan inte hitta några av dina andra saker du har skrivit om dig själv. Men nu när du vet lite saker om mig och jag vet lite saker om dig så vi får väl vänta och se. Man vet ju aldrig om det akn bli något mellan oss :)?

Postat av: hunden/krullis/alex?!

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAH, skön du är frida! loveuuu

2011-01-17 @ 23:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0