# 12


Day twelve - Åtta sätt att vinna mitt hjärta

nu ska ni få åtta sätt så ni kanske kan vinna mitt hjärta.
1. du måste kunna visa din personlighet, våga vara dig själv.
2. du ska aldrig tveka att ge mig pussar.
3. du ska våga hålla om mig, när en kille håller om mig är de bästa jag vet.
4. du ska veta exakt hur du ska göra för att få mig att le.
5. du ska fungera tillsammans med mina vänner.
6. du måste vinna min tillit, kan jag inte lita på dig så kan du glömma allt.
7. du ska kunna få mig att känna mig speciell, att jag är den ända tjejen för dig.
8. du ska göra gulliga saker mot mig när jag minst anar det, skicka ett gulligt sms och sånna grejer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0