# 11


Day eleven - Nio saker om dig själv

okej nio saker om mig själv.
1. jag älskar dans.
2. jag har jätte svårt för att lita på killar.
3. jag har världens sämsta humor, skrattar åt allt.
4. jag har världens sämsta självförtroende, fast de ibland inte verkar så men jag har det..
5. jag vill ha en pojkvän.
6. jag är enormt mörk rädd, tror alltid att de är någon bakom mig.
7. jag har bara varit riktigt kär en gång i mitt liv.
8. jag skulle aldrig klara mig utan musik.
9. jag älskar mer än allt när en kille håller om en.


Kommentarer
Postat av: Anonym

5:an!? ;)

2011-01-18 @ 16:18:45
Postat av: M

kan inte du typ bara smsa så jag blir mer happyface,

känner att det behövs någon som lyser upp min vardag just nu?! :)

/din "intesåhemliga" beundrare ;)

2011-01-19 @ 23:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0