# 10


Day ten – Det här saknar jag

minnen och saknader efter något, svårt du..
det finns ju så mycket man saknar som man vill ha tillbaka.
men jag som jag mest vill ha tillbaka är nog åh de är så många, jag vet inte vilket jag ska berätta om. det är ju så många "privata" eller vad man ska säga som jag vill tillbaka till..
men jag saknar sommaren 09 tror jag att de va, det  var en så sjuukt kul och bäst sommar! och sen saknar jag yran som en tok, man får alltid minnen man aldrig glömmer! sen har vi såklart min underbara stuga, jag har så sjukt många minnen och saker som jag saknar så enormt mycket. sen saknar man såklart att vara barn för då hade man aldrig dom problem man har nu, allt var så bra när man var liten, man levde verkligen livet då.
varför kan man inte spola tillbaka tiden för? de hade vart perfekt ju.
nä men nu ska jag sova, godnatt pluppungar!

pussn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0