# 1

Day one – Om mig

jaa idag ska jag skriva om mig själv, jag är inte så sjukt intressant som man kan tro..
Jag är 16 år och bor i Östersund, bor med min mamma och lillasyster, ska bo hos pappa varannan helg med de händer aldrig, varför behöver vi inte gå in på, jag är inte så tajt med min pappa bara.
Jag brinner för dansen, de är mitt allt! Jag älskar dansen mer än allt annat, jag dansar på Dawes som är världens bästa dansskola! jag tävlingsdansar och är danslärare kan man väl kalla det :)
Jag går första året på gymnasiet, på Vittra med inriktning dans. jag trivs as bra på skolan den är sjukt bra! Jag har världens sämsta humor vill jag lova, skrattar fan åt allt! har alltid ett leende på läpparna, typ.
men nu vet jag inte vad mer jag ska skriva... nu får nöjja er med det här ;)
pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0