nytt.

hejsan alla!

idag vart jag hemma precis som jag trodde, vaknade gick till soffan och la mig där kika på tv sen kände jag att jag måste göra klart NK arbetet men när jag skulle öppna mallen till de vi ska köra finns den inte!!
tror ni att jag blev något arg eller?! så jag kunde inte göra ett skit på det, så jag började läsa min bok ist, och snart har jag läst ut den :D wiihooo!
alexandra kom hit efter skolan och jag fick nå ryck att måla mina naglar (ovanligt) haha, jaa så här blev dom!
nu lägger jag mig i badet, och läser ut boken!
pusss!




jaa och här har ni mitt nya inköp av kläder också! :D




kjor från; Bik Bok 199 kr.

tröja från; Bik Bok 199 kr.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

snyggt

2010-10-05 @ 19:25:16
URL: http://www.jenfajempa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0