är typ sjuk igen...

hejsan!

har ni träffat hon som byter design hela tiden, ja här har ni mig! :D
haha, jag får inte till de som jag ville så de fick bli den hära så länge, sitter nu i soffan och har ont i huvudet, halsen och min jävla axel!
kan inte ens bära min mobil utan att de ska göra ont i den, de är helt sjukt, gjorde ett inköp av lite klädet igår, lägger ut bilder imorn om jag blir hemma vilket jag tror.. :)
om jag blir hemma imorn så kommer jag nörd läsa min bok vill jag lova, den är så sjuuukt bra! de ser ut som en as tråkig bok och på baksidan står de inte så mycke intressant men när man väl kommer in i den blir man typ besatt, de finns tre till böcker som är uppföljare så de blir till att fortsätta på dom sen :D


boken heter; Vampyrens Märke

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt den rosa ringen? :)

2010-10-15 @ 15:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0