längesen, typ?!

hejhej!

jadu de va ju ganska länge sen jag skrev något här men har inte haft orken till de dom senaste dagarna, men jaa nu skriver jag och jag vet inte om jag orkar skriva så mycket, hahah!
men iaf, åre va bäääst kommer lägga in bilder nu, vi hade sjukt kul vill jag lova!
jaa imorse innan skolan så va jag ju till Fredrik min massör och han kikade på min axel som de är något fel på och vi kom fram till att de är en led mellan nyckelbenet och skuldebladet som ligger fel eller något och de är därför jag har ont, så jag får inte dansa något alls och jag ska fan på tävling om tre veckor!!! men jag ska dansa iaf, alltså inte innan tävlingen men jag ska tävla, jaa så nu har jag tejpat axeln så de kanske blir bättre, blir de sämre måste jag operera den och de tänker jag f*n inte göra.
men ja de va väl allt jag hade att säga just nu, haha puss!
juste jag måste bara berätta en grej när jag och alexandra skulle på tåget till åre, jaa vi skulle ta tåget dit vid halv åtta så vi gick upp vid sex och fixa oss osv sen när vi kommer till tågstationen så åker tåget, alltså vi missade tåget tror du inte vi fick lite panik eller så kommer alexandras pappa (han skjutsa oss till tåget) tillbaka och sa hoppa in i bilen skynda! och så börna vi till krokom, under hela den lilla bilresan så va jag så sjukt nervös! trodde fan inte att vi skulle hinna med tåget dit och sen när vi kom till krokom tågstationen så stog de folk där så vi han faktiskt med tåget dit, sen när vi väl satt på tåget så skratta vi bara för att vi hann med tåget dit, men ja heter man Alexandra och Frida så går de mesta ;) haha!

















ja de vart mycke text och många bilder :)


Kommentarer
Postat av: älexxx

vi är så jävla braaaaa

2010-10-06 @ 08:47:53
URL: http://iceconic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0