freeeedaaag :D

tjaaatjaaa bloggen ;)

idag vart de skolan de lilla vi hade, jag skulle egentligen inte dit för jag är inte friskare eller så men vi håller på med ett NK arbete och inne på skolans hemsida finns mallen till rapporten vi ska göra och så gick de inte att öppna hemma på min egna dator, så då tänkte jag att ja men jag går på skolan kollar på dansen sen fixar de där och går hem, aa låter as bra tyckte jag. sen i morse satte jag mig vid data och kika på facebook, så gick jag in på skolan hemsida och kolla om de funka nu då och självklart skulle de göra de! när jag hade duschat och fixat mig en massa så klart som fan att de ska funka då, och jag tänkte inte sitta hemma fixad och allt i onödan så jag gick på skolan vilket jag inte skulle ha gjort för nu mår jag ännu sämre..
men men, igår så fick jag mitt nya smink!!! :D
jag, mamma och Alexandra har beställt från en hemsida som heter www.eyeslipsface.com (orkar inte fixa direkt länk) och de är mineral smink precis som id fast de är jätte mycke billigare, och de är as bra!!
älskar det!
ett annat plus idag är att jag fick andra boken av Vampyrens Märke och den heter Sveket :D


Mineral foundation (warm) 42kr.


Mineral rouge/blush (bliss) 42kr


Mineral eyeshadow (wild) 36kr.


Mineral eyeshadow (partier) 36kr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0