Huvudvärk!

hej!

Var faktiskt på skolan hela dagen idag, eller jag va där men vet inte om jag jag var där.. haha!
efter skolan gick jag ner på stan träffa Evelinis och vi fick runt och kolla på kläder till dansen :)
efter det träffa vi Danne och sen gick vi runt och nörda oss sen käka vi lite kebab (ja, jag vet att jag är tjock!)
sen åkte Danne hem, jag och Evelina visste inte vad vi skulle gör så vi gick och satte oss nere på dawes för jag orkade inte gå runt med min huvudvärk.
Alltså hela dan har jag haft så sjukt ont i huvudet, och mista lilla ljud är som att he en smällare i örat.. så de blev ingen dans för mig idag heller , va bara där och kolla, har inte dansat på snart två veckor! helt sjukt, har as mycket energi som jag inte kan göra något av ;p
Aja, jag blir hemma från skolan imorn iaf, orkar inte gå när jag typ har feber och en massa.

btw, här har ni mig just nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0