En hemma dag!

hej!

idag har jag vatt hemma för jag är fortfarande lite sjuk, och igår skicka läraren hem mig för jag såg ofrisk ut x)
ibland är faktiskt mina lärare awsome!
Min dag börjad med att en jävla telefonförsäljare ringde och väckte mig runt nio, sjuukt förbannad vart jag. haha!
sen gick jag och la mig och somna om, vaknade runt halv tolv gick och la mig i soffan och kolla på film sen sprang jag på affären en snabbis och handlade åt mamma.
sen pluggade jag lite och ritade en dräckt till Malin och Adina som dom kanske ska ha på tävlingen :)
sen kom mamma hem och vi målade våra naglar och snacka lite skit ;)
ja de var väl min dag, imorn har vi nationella prov i biologi, och jag är sämst på biologi ja förutom sex och samlevnad biten men hur mycket av de kommer vara på provet då? inget alls..
men jag skriver mer imorn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0