Blir fan aldrig frisk!

hej!

idag var jag på skolan gjorde nationella prov och gick hem..
alltså jag kommer aldrig bli frisk, jag har konstans huvudvärk, mina ögon kliar, är täppt i näsan hostar som en dåre..
jag vill bli frisk nu så jag slipper vara sjuk på tävlingen som är om en och en halv vecka! :D
jag och Elin tränar som fan så fort vi kan och har tid, det kommer gå as bra har jag bestämt.
Idag när jag kom hem från den lilla stund jag var på skolan så gjorde jag mig lunch åt la mig i soffan och somna, sen vaknade jag och kom på att jag skulle in till stan med mamma och kolla på kläder. jag tror aldrig jag har prövat så mycket kläder på så kort tid som idag, efter vi var klar va jag och la undan ett navelsmycke som jag ska ha på tävlingen eftersom man inte få glitta måste jag köpa en ny, kommer en bild på den imorn ;)
sen träffa jag Elin vi gick och käka middag och stack på dansen.
Ja fast de blev inte speciellt mycke dans för mig hann värma upp innan huvudvärken satt igång och jag fick kolla på..
sen kom jag hem tog mig en låååååång dusch och nu sitter jag här och ska snart lägga mig och försöka sova :)
kommer lägga  in bilder på mina inköp när jag fått pengar och har köpt dom.
förlåt för att ni får tråkiga bilder men har ingen kamera så....
hade braa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0