trötter!

hej!

förlåt för att de inte blev något inlägg igår..
det får bli ett nu mitt i natten ist, haha!
ja jag hade skola som vanligt igår och börjar nio så måste upp typ sju varje morgon, och jag som är van att lägga mig runt tre fyra hela tiden och så nu ska man upp tre fyra timmar senare, de går verkligen inte ihop!
så nu försöker jag ställa om mig men har inte lyckats speciellt bra, så när jag kom hem från den där j*vla skolan de va runt halv ett så hade Evelina nästan nyss vaknat, hon sov hos mig btw :)
iaf, så kom jag hem hon låg i sängen med datan jag la mig bredvid vi kika på lägenhet som vi ska köpa ihop och flytta :D aa sen när vi gjort de så kika hon runt på en massa annat och jag somnade halft som halft, sen sa hon att jag fick sova så jag somna och vaknade kl tre när Evelina väckte mig för hon skulle åka hem, fick as dåligt samvete för att jag låg och sov medans hon va vaken själv.. men sen sa hon att de va lugnt efter som hon låg och sov medans jag va i skolan, haha!
sen åkte hon hem jag la mig i soffan sen kom mamma hem hon tvinga med mig på affären, vi var tvungen att handla sen åt jag middag och la mig i soffan igen somnade runt sju vaknade tolv i natt och va fortfarande lika trött så jag gjorde mig i ordning för sängen ligger här nu och vill bara sova!
är de farligt att sova för mycket? ;p
jaa idag blir det skolan sen hem och sen vet jag inte vad jag hittar på?
torsdag kanske de blir stugan med min Evelinis och vi kommer isf hem på lördag :)
jaa de var la allt, nu ska jag sova, skriver mer senare idag.
I promise!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0