Torvalla.

hej!

igår efter min sommarskola så åkte jag hem åt lunch och somnade i soffa, och mitt under min sömn när jag drömde som mest så ringer Evelina och väckte mig så klart!
haha, så fråga hon om jag ville hänga med till torvalla till hennes brygga och sola, så vi stack dit och solade hela dagen, sen på kvällen när vi skulle gå hem så ser vi hur världens okej kanske inte världens mörkaste moln komma men ett nästan svart moln komma över "bergen" på andra sidan och så hör vi hur det åskar så Evelina fick panik och ville hem. så vi skulle ta bussen hem men visst inte när de gick nån så vi gick från torvalla till lidl där jag bor medans de blixtra, åska och regna så när vi kom hem var vi som blöta katter! hahah
sen kom vi hem bytte till torra kläder och stackt till Linus ute på frösön, senare kom Calle och så var vi med dom hela kvällen :)
idag var jag och Evelina också till torvalla men denna gång så va Calle med oss, och så klart så ska han kasta i mig i sjön, inte bara en gång utan två gånger!
nästa gång blir det fan hans tur!!!
det är bara bilder från igår, det finns från idag på min och Evelinas facebook :)
nu ska jag gå och fixa mig sen blir det bio med Emma, Sandra och Joel :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0