Söndag kväll.

hej!

åh, vilken helg jag ha haft alltså!
det börja med att jag och Alexandra drog till stan, sen senare på kvällen blev det österäng.
jag träffa as mycket folk, hamnade i världens knivigaste situation någonsin!
efter de så kom Emma och Sandra, dom skulle ha dansat där men deras skiva funka inte..
så då bestämde dom att dra hem så jag följde med dom och sov hos Emma :D
fredag natt, tog vi oss ett bad kikade på film och la oss runt fyra :)
lördag, blev att vi vaknade runt tolv halv ett käka lite gick ut och sola på studsmattan sen vid fyra cyklade vi till ICA MAXI och handla våran middag, sen gjorde vi tacos och flumma på som faaaan!
sen blev de kväll vi skulle igentligen ner till sjön och bada men ingen av oss orkade gå ner dit så vi sprang i vattenspridare ist, sen basta vi sisådär tolv på natten,
vi duscha och fixa oss sen kom Joel och Victor och hälsa på oss, efter ett tag drog Victor hem.
Emma och Joel somna vid fem tror jag, medas dom sov spela jag och Sandra WII sen kika vi på Mama Mia, sandra somna innan halva filmen hade gått så vi gick och la oss, jag somna mellan halv 7 - 7. hahah lite död alla va när vi skulle upp imorse...
men aja, tack för en AWSOME helg med er brudar!
och på torsdag slutar vi och lämnar knarkpark forever!!!


emmis och fridis (L)

Kommentarer
Postat av: Emma Wagenius

tack själv bezzzta du, älskardig.

2010-06-07 @ 16:43:41
URL: http://emmadenblonda.blogg.se/
Postat av: sandra

Det var en riktig nice helg!

Tack själv! Love you nallen min (L)

2010-06-08 @ 20:53:54
URL: http://sandralamti.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0