Regn..

hej!

kul lördag, de bara regnar hela j*vla tiden!
men jag är typ glad ändån ;p
jag ska till emma idag nån gång, vet inte riktigt när men ska dit iaf. vi ska väl hitta på något bus som vanligt kanske färga håret igen, vem vet ;o
haha, för exakt tolv timmar sen gick jag och la mig, helt sjukt!
inte konstigt att jag är trött!?
plus att jag drömde en sjuuk dröm, orkar inte skriva ner hela drömmen men en kortis.
tänk att en kompis till dig försöker bryta sig in på din balkong och du kan inte låsa dörren fast den är stäng och så får "inbrottstjuven" upp den och du stänger den och låser men de går inte? alltså hela drömmer var sjuk, ville vakna med så klart så gör man inte de, hatar sånna drömmar!
sen såg jag en grej igår när jag höll på att fixa min blogg att bilden på mig i inlägget innan där jag håller handen för ansiktet så ser jag fan ut som molly sanden! hähä.
men nu har jag bara min header kvar att fixa :D
här får ni härliga sommarbilder!



Kommentarer
Postat av: sandra

sv: hmm.. Kanske det men inte på dom bilderna X)

haha!

2010-06-19 @ 22:31:48
URL: http://sandralamti.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0