Onsdag!

chacha bloggen!

haha, idag vart de "skolan" vi spela brännboll hela dagen idag också..
men aja, efter skolan drog jag emmis och sandris ner på stan och shoppade loss!
vi hade också sjukt kul, imorgon blir det skolan sen har jag ingen aning om vad som händer mig.
och jag måste säga att jag är sjukt äckligt less på godis, kan inte fatta att jag som är typ världes snsaskråtta säger detta men jag köpte fetaste godispåsen i gbg och jag har typ fortfarande allt kvar och bara av att kolla på skålen full med godis gör mig illamående... men de kanske går över om nån månad ;p haha!


mina avslutningsskor!


nya underkläder!

nytt linne!

ny ring!

ny navelpiercing!

Kommentarer
Postat av: hanna

vart har du köpt ringen?

2010-06-13 @ 17:16:45
Postat av: Anonym

vart köpte du ringen? ;ooo

2010-06-13 @ 20:54:21
Postat av: frida

svar :

jag har köpt den på guldfynd.

varför undrar du!?

2010-06-14 @ 18:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0