måndag..

hej!

ja idag har man då börjat den där jävla sommar skolan!
jag vill inte men måste..
aja efter den skiten så gick jag ner på stan käka lunch med mamma sen träffa jag ebba och felix sen kom evelina vi gick runt på stan jag och evelina :)
jag fick ju pengar idag och såklart så köper jag alldeles för mycket..
köpte ny navel piercing eftersom jag tappa min andra, ett par nys trosor, ny mascara och en konfapresent till min kusse lotta ;)
sen åkte vi hem till mig och så blev det att evelinis sov hos mig inatt :D
imorgon kan min elin kommer till mig också, de ska bli myss.
och vad ska alla göra på midsommar? för jag vet inte om jag ska åka till stugan eller stanna i stan, hjälp mig?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0