försvunnen piercing!

hej!

jag kände att jag var tvungen att skriva lite här på bloggen eftersom jag inte skrev något förut idag på dagen..
men aja, jag sov hos alexandra inatt, de var as myss!
vi gick ut en stund och allt va lugnt vi kom hem kika på film eller va de nu va? sen när vi skulle lägga oss så ligger alex i sängen och jag tar av mig tröjan och alex typ skriker ut till mig " FRIDA!! VART ÄR DIN PIERCING??!!!"
först fatta jag inte vad hon mena men sen när jag kollade ner på min navel ser jag att jag inte har nått smycke i, jag trodde först inte mina ögon och sen kände jag efter och tänkte shiit den är borta!
jag och alexandra fick typ panik och typ vände upp och ner på hela hennes lägenhet och alla klädes plagg som låg framme men ingen piercing, jag trodde jag drömde för klockan var typ fyra på morgonen då, allt kändes så sjukt overkligt.
ja vi letade och letade men hittade den inte, så fick jag ta hennes läk stav och när jag skulle sätta in den så går det inte att få igenom den, och jag trodde att de va någon som skämta med mig, vi försökte med allt tror jag och sen tog jag mitt örhänge och de gick igenom men inte piercingen och sen typ efter ett års försök av att få dit den så fick jag igenom den som tur va!
så imorgon blir det stan och köpa ett nytt smycke :)
haha, lyckad kväll...

puss!

Kommentarer
Postat av: alexandraale

haha, vilken jävla cp kväll det blev alltså!

min kära, <3

2010-06-21 @ 22:05:57
URL: http://iceconic.blogg.se/
Postat av: sandra

Haha oj då, det var ju inte så bra!

Men tur att du fick igenom den till slut, annars hade det varit illa ;)

Puss

2010-06-21 @ 23:53:14
URL: http://sandralamti.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0