Fåker =)

hej!

nu är jag i fåker hos Evelinas pappa, vi är barnvakt åt lilla Vilma :)
Felix, Linus och Alexander är här och håller oss sällskap.
I helgen har jag inte gjort så mycket sov eller ja sov och sov gjorde vi väl inte, jag "sov" hos Emma iaf, vi var upp hela natten ;) vi slingade hennes under hår, och gjorde en blond slinga i mitt hår också!
de vart sjukt bra ska ni veta ;) det finns bilder på hennes blogg : www.emmadenblonda.blogg.se
ja de var väl allt jag hade att skriva, försöker så gått de går att skriva mer och mera på bloggen, och de går framåt :)


[vi är översminkade! ]

Kommentarer
Postat av: evelina

men blää på den bilden :p loveyou<333333

2010-06-16 @ 10:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0