blööh!

hej!

som ni ser så håller jag på att göra om min blogg men vet fan inte hur jag ska göra...
blir bara så less vet inte hur jag vill ha den heller, EMMA du måste göra en design åt mig nu!
aja, nu sitter jag hemma hos pappa och bara tar de lugnt, de blir en skön hemma kväll idag :)
ska jävlas med min blogg också, vilket lär ta hela kvällen..
var på bio i förrgår med Evelina, Felix och Linus. mycke trevligt, vi såg The A-Team!
den var as bra, se värd!
Alexandra var på samma bio så efter bion bestämde vi att hon skulle sova hos mig så de gjorde hon i två nätter (y) vi kom hem sov vaknade runt halv två dagen efter gick på affären och köpte dodis, chips och dipp sen hade vi film maraton!
ja de var väl allt, puss!



Kommentarer
Postat av: emma

frida min vän, jag saknar dig.

2010-06-19 @ 01:16:05
URL: http://emmadenblonda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0