cp-kväll!

hejs!

det blir ingen bild på min nya klänning/tunika för min camera dampa...
men min dag har varit awsome!
förskolan fast de va inte awsome, sen åkte jag hem käka lite och sov som vanligt, hähä!
jag Evelina och Malin skulle till sportfältet igentligen men de blev inte för ingen av oss orkade åka dit så dom kom in till stan lite senare, när dom kommit in drog vi till folkan igen och denna gång kom vi faktiskt in!
vi har dansat som fasen osv..
men jag fattar inte grejen med att alla och jag menar ALLA ska taffsa på en hela tiden, vi (speciellt jag) fick damp på alla dom som skulle ta på varenda rumpa och bröst dom såg..
de var de ända sega med kvällen men annars var den lyckad, vi har haft as kul kommer ha något ont i fötterna imorn... men de är sånt man får stå ut med ;)
bilder från ikv, bilderna är oredigerade!!!!!










älskar mina tjejor! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0