less..

hejj!

Okej, helt seriöst va jävla less jag är på alla som inte kan hålla käften och bara göra livet surt för andra!
Folk som är falsk, som säger en massa skit och sen påstår en massa annat, alla som håller på såhär kan fan glömma min vänskap nu!
Jag är inte rädd för att säga de jag tycker och tänker, man kan alla sluta snacka skit bakom ryggen på folk och säg de face to face ist, för de är dom själv som förlorar på de, hoppas att dom nån gång kan lära sig!
Åh, allt har gått åt helvete idag!
Men aja, efter skolan gick jag en snabbis på stan med Annabanan, sen gick jag hem till Ebba och träna på våran dans som jag snart lärt mig, sen kolla vi på tv och lekte med hennes dator och tog en massa mongis bildet och fyfan de gjorde seriöst min dag! Bilder kanske kommer imorn ;)
Shiiit va kul de va! :D haha, man får alltid ett gott skratt med dig Ebba!
Sen käka vi middag och jag gick på dans, dansen gick bra, bara de att när jag dansade blev ett hål som va litet jätte stort på mina leggings.. Hah!
Sen kom jag hem, tog en lååång dusch och nu ska jag snart hoppa i säng :)



puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0