J*vla kul!

Hejj!

idag vatt det att gå på skolan göra nationella prov efter hade vi typ tre timmar rast så jag gick hem sen tillbaka och hade äckel språk..
Alltså jag tycker värkligen inte om språk så sjuukt jävla tråkigt!!
Efter det hade vi kör/påsk-rock, vi eller snarare jag gjorde inte så mycket, jag och Anna gjorde en dans vi ska visa upp, sen funderar jag på att sjunga solo men jag tror inte de skulle funka :P haha! S
en gick jag ner på stan träffa en massa folk och var med Evelina. vi gick runt på stan till kl åtta då hade vi dans, och jaa, de hände en jävla massa innan dansen som man bara skrattar åt, vi ska inte gå in exakt på vad det var och inte nämna några namn, de kanske inte ska sägas något mer om de, men de var sjuuukt J*vla kul iaf!
Efter dansen åkte jag hem bråka med pappa som vanligt.. det var min "händelserika" dag. haha :)




OBS! GAMMAL GAMMAL BILD!!!


puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0