jobbigt!

hejj!

Idag var jag på stan efter skolan med Evelina och Felix sen kom Elin och vi gick och kolla på tyg till våra parkläder :)
Vi hittade ett as snygg knall rosa tyg, me like!
Efter det gick vi ner på dawes och bytte om tills våran dans, de gick as bra hur slut som hällst var jag efter den lektionen.
Sen hade jag en till direkt efter och där körde vi typ 30 min styrka, jag kom fram till en sak efter typ fem min stt jag har fan INGA muskler någon stans, dom där 30 min var ett rent helvete, men de är ju bra ;) 
Plus att jag typ är sur på mig själv för att jag inte kan stegen och jag var typ skit sur när jag kom hem, haha!
Imorn ska jag på stan med Evelina och vi ska hem till Ebba och hon ska få lära mig dom där jävla stegen sen ska vi käka middag och sen sticker jag och Evelina på dans :D

puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0