Dags!

Hejj!

Kände att det kanske var dags att börja skriva här på bloggen nu när jag fått till en hyffsat snygg design!
jag är väldigt dålig på att skiva på bloggen, även fast jag sitter framför datan ganske ofta så blir det aldrig riktigt av, haha!
På onsdag alltså imorn så blir det dans, äntligen! har varit uppehåll jätte länge känns det som, eller så är det bara att det hänt mycket sen dansen slutade, kan nog vara därför.
Men iaf så assisterar jag tre timmar i veckan vilket ärganska mycket tycker jag som har tre egna danser redan ;p
Idag hade vi första nationella provet i svenska, de gick faktiskt ganska bra för att vara mig..
Vi har ett till på torsdag, suck! jag vill inte, jag har tappat skollusten helt och hållet, fattar inte varför? men man måste ju gå dit varje dag, tyvärr.
I helgen är det alla hjärtans dag, jag vet inte vad jag ska göra då, har ju ingen att "fira" med längre.. Men jag får väl vara med familjen, hade braa alla!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0