23-feb-2010

hejj!

jaa, jag har typ aldrig tid att skriva på bloggen men försöker komma ihåg de och försöka ta mig tid till det.
förra helgen var jag på audition för att blo tävlingsdansare, jag och elin sökte till par i disco och de gick så j*vla bra, så nu är vi tävlingsdansare! :D så sjuukt lycklig!
de sjuka var att jag träffade Jasmine, Sofia och Ida där för dom sökte också och sen kom jag och Sofia på att vi kan söka street tsm, så jag lärde mig en dans på fem min vi gick in gav gärnet och de gick as bra! Sofia gick vidare men jag vet inte om jag gjorde de :s jag har ingen aning, de spelar ingen roll igentligen har ju discon redan men de skulle vara jävligt roligt!
imorn blir det dans i två timmar, ska bli härligt att få dansa ännu mer :D
jad et var väl de jag hade att skriva idag, får se när nästa blir, förhoppningsvis imorn.





puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0