Torsdag.

hej!

Ja idag kan man säga att de var min första skoldag för denna vecka, har legat sjuk sen i måndags..
men kände mig mycket bättre i morse så gick på skolan vilket jag ångra när jag kom dit för jag kom på att vi har språk på torsdagar..
Varför har man språk över huvudtaget? de är bara onödigt tycker jag när man kan konsentrera sig på andra ämnen ist men nej nej..
Aja nog om de, idag efter skolan kom Evelina till mig jag fikade en macka sen färgade jag henne hår lika som mig fast mitt har blivit as ljust nu, ska nog göra de mörkare igen :)
sen stack vi till hennes bror som bor nära mig sen gick vi in till stan för vi skulle på dans!
jag som velat dansa men har inte kunnat för jag vatt sjuk sen så idag baa jaa äntligen men näråå då ska man få ännu mer hosta och jag fick kolla på ist, kul...
men sen efter halva lektionen så kom Danne och gjorde mig sällskap sen åkte vi hem och nu ska jag snart lägga mig, och försöka komma på vad jag ska göra imorn på valborg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0