hjälp!

hjälp mig!

jag måste köpa en klänning tills skolavslutningen och har hittat jätte många som jag vill ha men vet inte vilken jag ska köpa!?
så ni måste hjälpa mig, vilken tror ni skulle passa bäst på mig? :)
(jag bara tog dom som va fin, alla kanske inte passar som en avslutningsklänning)


Almu Dress SEK 249, Ichi - NELLY.COM
från : Nelly.com
nr : 1


Cameron Dress SEK 199, Club L - NELLY.COM
från : Nelly.com
nr : 2

Corsage Dress SEK 249, Club L - NELLY.COM
från : Nelly.com
nr : 3

Watrfall Mesh Dress SEK 449, Elise Ryan - NELLY.COM
från : Nelly.com
nr : 4

Nautical Cross Back Dress SEK 499, Rare Fashion - NELLY.COM
från : Nelly.com
nr : 5


från : Bubbelroom.se
nr : 6


från : Bubbelroom.se
nr : 7


från : Bubbelroom.se
nr : 8


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0