Helgen!

hej!

Min helg har varit helt awsome!
har gjort sjuukt mycket och haft hur kul som helst!
I fredag var jag på stan efter skolan med Alexandra och köpte en ny jacka och nya brills :D Äntligen, jag har letat efter en jacka as länge och nu har jag äntligen hittat en!
Efter staden åkte jag hem och käka, sen åkte jag till Danne och var med han hela kvällen, mysss :)
I lördags jobbade jag på dawes för vi hade disco för alla små :) så på förmiddagen bakade jag muffins och solade en stund för de var så fint väder, sen vart de en snabb middag och ner på dawes för att fixa allt.
Hela kvällen var lyckad, jag och Ebba körde lite limbo och jag tror min rygg gick av! haha.
sen vid nio när jag slutade ringde Jimmy och fråga om jag ville vara med han och några till, så jag var med dom hela kvällen sen kom Alexandra också, kvällen slutade bra jag sov hos Alex och vi hade de as myss!
Söndagen vart de träning inför tävlingen den 15 maj, och jag kan fan inte dansen! jag får panik!
men aja, sen ringde Jimmy och jag var med dom ikv också, ja de var väl min helg :D
här har ni bilder på min jacka och brillor ;)


Jacka : VeroModa 299kr.


Brillor : Monki 150kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0